Kaip toliau pateikti pretenzijas dėl garantijos?
Visų pirma, būtina perskaityti mūsų grąžinimo politiką, kurioje rasite visas pirkėjo ir pardavėjo teises bei pareigas.
Grąžinimo politika
1. Prekės turi būti grąžintos nedelsiant, iškart po to, kai nustatomas gedimas. Nuolat naudojant sugedusią prekę gali padidėti esama žala, todėl galime atmesti jūsų pretenziją.
2. Garantinis laikotarpis visoms prekėms yra 24 mėnesiai nuo pristatymo datos.
3. Garantinis laikotarpis neturėtų būti painiojamas su bet kokių prekių patvarumu. Patvarumas reiškia prekes' gebėjimas ištverti nusidėvėjimą, plyšimą ir irimą, tinkamai naudojant ir prižiūrint, atsižvelgiant į jų paskirtį, savybes ir dėvėjimo dažnio skirtumus.
4. Pirkėjas, gavęs internetinėje svetainėje esančio aprašymo neatitinkančias prekes ar turi trūkumų, privalo nedelsdamas (iki 5 dienų nuo prekės gavimo) informuoti pardavėją apie problemą el. telefonas.
5. Pirkėjas, gavęs sugadintas ar nekokybiškas prekes, turi teisę pareikšti pretenziją pardavėjui.
6. Klaida suprantama kaip prekės savybių pasikeitimas, atsiradęs dėl netinkamos ar nekokybiškos medžiagos naudojimo, gamybos proceso pažeidimo ar netinkamo konstrukcijos sprendimo.
7. Prekės savybių pasikeitimas garantiniu laikotarpiu nelaikomas gedimu, jeigu pasikeitimą lėmė netinkamas nusidėvėjimas, stoka ar nepakankama priežiūra, natūralūs medžiagų pasikeitimai, pirkėjo ar trečiojo asmens padarytos žalos ir/ ar bet kokių kitų neteisingų trukdžių.
8. Pretenzija laikoma tinkamai paduota, jeigu grąžintos prekės yra sukomplektuotos ir nebuvo padaryta higienos pažeidimų. Pirkėjas įsipareigoja grąžinti prekę švarią ir be jokių higienos trūkumų. Įmonė Swimaholic s.r.o. eksploatuojanti elektroninę parduotuvę www.swimaholic.lt turi teisę atmesti Jūsų pretenziją, jei grąžinamos prekės neatitinka bendrosios higienos principų (remiantis Čekijos nacionalinio įstatymų rinkinio reglamentu 91/1984).
9. Jūsų pretenzija, įskaitant gedimo pašalinimą, bus išnagrinėta per 30 dienų nuo jos tinkamai padavimo. Įgaliotas darbuotojas pagrįstais atvejais gali susitarti su pirkėju ilgesnį laikotarpį.
10. Pirkėjas pretenzijos formą kartu su prekėmis ir sąskaitos faktūros kopiją turi atsiųsti šiuo adresu: Vojtech Krapitek, U Průhonu 17, 170 00 Praha 7, Čekija.